Ср
19/02/2020
3:39:34
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Лютий 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829
Архів записів
Наше опитування
Про шкільну форму ...

[ Результати · Архів опитувань]
Всього відповідей: 220
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Міністерство
Департамент
Васильківський РМК
КОІПОПК
Український ЦОЯО
Київський РЦОЯО
Інститут ІТ
Біологічний сайт
Педагогічна преса
Інтелект України
School Champion
Путрівський НВК

Шановні батьки!!!

У дошкільних групах Путрівського НВК діють правила, вимоги, які допомагають правильно організувати час перебування у них ваших дітей.

Просимо Вас дотримуватися таких правил:

1. Своєчасно приводити дитину до дошкільних груп – до 8.30 та забирати - до 19.00

2. Приводити дитину в дошкільні групи у чистому одязі, у взутті, що відповідає розміру ноги дитини та санітарно-гігієнічним вимогам.

3. Приводити в заклад здорову дитину, повідомляти вихователям про її самопочуття вдома та незвичайні випадки (падіння, ушкодження, скарги на погане самопочуття тощо).

4. Своєчасно повідомляти адміністрацію закладу про хворобу дитини та інші причини її відсутності в дошкільних групах за телефоном.

5. Вихователь зобов`язаний щодня оглядати дитину з метою своєчасного виявлення ознак хвороб (сипу, розчосу, педикульозу, загноєння очей), нездужання (головний біль, хворе горло), тілесних ушкоджень (синці, подряпини, гулі тощо).

6. Якщо під час ранкового прийому у дитини виявлено ознаки хвороби, батьки зобов`язані звернутися до лікаря за консультацією або медичною допомогою.

7. При відсутності дитини в закладі більше трьох днів необхідно надати довідку від лікаря.

8. Батьки або особи, що за їх дорученням приводять дитину в дошкільні групи, мають передати її вихователю. Не припустимо відправляти дитину до дитячого садка саму, без супровіду дорослого.

9. Батькам треба заздалегідь повідомляти вихователя щодо осіб, яким вони доручають забрати дитину з закладу. В окремих випадках таке доручення оформляється письмово.

10. Вихователь не має права віддавати дітей з дошкільних груп неповнолітнім дітям, батькам в нетверезому стані.

11. Вносити плату за харчування до 10-го числа кожного місяця.

Пільгами по оплаті за перебування дитини в дошкільних групах користуються:

- сім’ї, в яких троє чи більше дітей;

- діти-сироти, або діти, які знаходяться під опікою;

- малозабезпечені сім’ї;

12. Вихователь не несе відповідальність за збереження коштовних прикрас (сережки, хрестики тощо).

 

Обов'язки батьків

• Відвідувати загальні та групові збори.

• Взаємодіяти з дошкільними групами НВК за всіма напрямками виховання і навчання дитини.

Права батьків

• Приймати участь в роботі Ради закладу, батьківських комітетів тощо.

• Приймати участь у суботниках.

• Надавати допомогу і робити добровільні пожертвування на реалізацію статутних завдань (за безготівковим розрахунком за погодженням батьківських комітетів).

 

    

     Народні педагогічні засоби спрямовані на дошкільнят, оскільки і розважають малюків і задовольняють їхню допитливість, естетичні потреби, невтомне прагнення до руху, творчого мислення, спонукають до товариського співробітництва. А вихователеві допомагають знаходити вихід з будь-яких ситуацій, уникати "питань без відповіді".

         В групових кімнатах створені  етнографічні куточки, де розміщуються речі народно-прикладного мистецтва, ляльки в національному вбранні, символи української землі: гілочки калини, рушник, віття верби. Тут ми ознайомлюємо дітей з оберегами та символами  української землі, розповідаючи малюкам про сорочку, писанку, соняшник, рушник, хустку, віночок і т.д.

В садку частуємо дітей  національними стравами, які вони їдять вдома, і пояснюємо як їх готують, коли і як вживають(прив’язуючи до народних свят та обрядів), чим вони корисні організму і здоров’ю людини.

    Коли день в дитячому садку досить насичений рухливими, дидактичними іграми, які повторюються часто і вже не завжди цікавлять дітей, тоді ми відхиляємось від стандартних форм і включаємо щось нове, або доповнюємо звичні  ігри чимось незвичним. Наприклад, ми проводимо ,  дидактичну гру “Ляльки в національному одязі” з метою поглибити та розширити знання дітей про український національний жіночий та - чоловічий одяг, що є цікавим, розвиваючим і близьким серцю.        

Для розвитку пізнавальної активності дошкільників ми постійно поповнюємо ігротеки дитячого садка ігровим матеріалом, виготовленого народними майстрами з Опішні, Яворова, Києва та інших міст України.  

                  Доступні розповіді про доленосні віхи на шляху розвитку рідного народу, про його боротьбу, способи відродитися й стати у рівень з іншими народами викличуть інтерес у старших дошкільників, будуть сприйняті з розумінням на заняттях з ознайомлення з навколишнім світом та художньої літератури.       

  Діти дошкільних груп разом з батьками  провели ярмарок під назвою "Діти Васильківщини – воїнам АТО". Також були виготовленні дитячі поробки, присвячені підтримці воїнів АТО. 

Готуючись до цих заходів, ми знайомили дошкільнят із розвитком подій в Україні на сьогодні, розповідаючи про доленосні віки на шляху рідного народу, про його боротьбу, спроби відродитися і стати в рівень з іншими народами.  Так, активізуючи діяльність дітей, ми допомагаємо дітям встановити логічний зв’язок між історією та сучасністю.

ДНЗ йде по навчальній програмі "ДИТИНА" - прочитати детальніше можна про програму натиснувши на зображення.

 

Порадити батькам майбутніх першокласників.

Для підтримання пізнавальної активності:

  • Заохочувати всі зусилля дитини, а саме її бажання пізнати нове;
  • Важливо відповідати на всі запитання дитини, займатися з нею тим, чим їй подобається;
  • Уникати стереотипів та шаблонів у роботі, розвивати творчість дитини.

З метою запобігання формування негативного образу «Я» дитини бажано:

  • Уникати негативних оцінок дитини;
  • Не порівнювати результати роботи дитини з досягненнями інших дітей;
  • Не пригнічувати ініціативи дитини;
  • Твердість лінії у вихованні досягається терпінням, відсутністю поспіху;

Орієнтація на позитивний контакт із дитиною:

  • Любити дітей;
  • Знайти золоту середину між періодичними перебуваннями малюка наодинці з собою і спілкуванням з дорослими;
  • Кожна дитина потребує любові й теплоти почуттів для повноцінного особистісного розвитку.

Орієнтація на індивідуальність дитини:

  • Психологічне здоров’я дитини – її бажання бути «всім, чим вона може»;
  • Розвиток свого потенціалу через само актуалізацію, пошук правильного уявлення про саму себе. Уникайте авторитарного стилю у вихованні дітей!
  • Допомогти дитині стати учнем – обов’язок дорослих. Цей обов’язок може бути здійснено завдяки співпраці вчителя, батьків і психолога.
  •  
  • Яким має

бути взуття для дітей

 

  • Дитяча стопа, порівняно зі стопою дорослої людини, має низку морфологічних особливостей. Вона ширша в передній частині і звужена в п’ятковій. У дітей дошкільного віку на підошві сильно розвинена підшкірна клітковина, що заповнює склепіння стопи, що нерідко призводить до діагностичних помилок. При цьому діти часто скаржаться на швидку стомлюваність, головний біль і біль у гомілці і стопі. У них також порушується хода. Форма стопи впливає також і на стан постави і хребта дитини. Стопа визначається розташуванням особливих рефлексогенних зон на підошовної поверхні, що забезпечують зв’язок стопи з різними системами організму (серцево-судинної, дихальної та ін.).

Таким чином, стопа, завдяки унікальній будові і важливим функціям, впливає на весь організм.

 

Яким має бути взуття для дошкільника?

  • Взуття має відповідати формі і розміру стопи.
  • Підошва має бути гнучкою, не повинна бути високою і не дуже м’якою.
  • Важливим елементом взуття для дошкільнят є підбор, висота якого не повинна перевищувати 5–10 мм.
  • У профілактиці деформації стопи особливого значення набуває наявність фіксованого задника, який дозволяє міцно утримувати п’яткову кістку і запобігає її відхилення назовні.
  • Взуття має забезпечувати міцне фіксування в носовій частині.
  • Міцне фіксування стопи у взутті забезпечується також відповідними кріпленнями.
  • Велике значення для попередження деформування стопи мають загартовувальні процедури, у тому числі використання гідромасажних ванн, а також використання тренажерів для стоп

 

Одяг дитини

в різні пори року

 

За спекотної погоди необхідно носити одяг з бавовняної тканини, який забезпечує швидку віддачу тепла й оберігає від перегрівання. Влітку за теплої сонячної погоди діти можуть ходити в легких одношарових костюмчиках без рукавів або сарафанчиках, на голові повинна бути панамка зі світлої тканини або шапочка з козирком для захисту від сонця.

Навесні і восени за дощової погоди верхній одяг має бути з непромокаючого матеріалу з підстібками, що має хороші теплозахисні властивості. Дуже зручні куртки або комбінезони на синтепоновій підкладці: вони легкі, досить теплі і, що важливо, легко перуться і швидко сохнуть. Кількість шарів одягу між білизною і курткою залежить від температури повітря.

 Якщо на вулиці холодно, замість однієї товстої теплі речі краще одягти дві легкі й менш теплі. Між шарами одягу створюється повітряний прошарок, що сприяє збереженню тепла. Більш тонкі речі не утрудняють руху і менше важать, що для дитини дуже важливо.

 Верхній зимовий одяг захищає дітей від холоду, вітру та вологи, тому має складатися не менше ніж з двох шарів: нижнього — теплозахисного і верхнього — вітрозахисного, що оберігає від проникнення під одяг зовнішнього повітря. Конструкція зимового одягу повинна забезпечувати велику герметичність, що виключає надходження холодного повітря через застібки, комір, рукави.

Крій одягу має велике значення для профілактики переохолодження. Комплект з куртки і напівкомбінезона (утеплені брюки з грудкою і спинкою на лямках) найбільш зручний. Куртка під час активних рухів дитини (нахилів, підйомів рук угору) піднімається, оголюючи поперек, а спинка напівкомбінезона її прикриває. Цільнокрійний комбінезон не зручний для прогулянок дітей дошкільного віку: він сковує рухи, його незручно одягати і важче вичистити, висушити після прогулянки.

Між білизною та верхнім одягом (залежно від погоди) можуть бути сорочка і светр або тільки сорочка, колготки і рейтузи або тільки колготки.

За прохолодної погоди, а також узимку за відсутності сильних морозів дітям рекомендовано носити в’язані шапки, які добре прикривають лоб і вуха. За сильних морозів для щільного прилягання під теплу шапку слід одягати тонку трикотажну шапочку з вушками, яка зав’язується під підборіддям. Добрим захистом від вітру слугує капюшон куртки, одягнений поверх шапки.

За умов часто мінливої погоди не може бути універсального зимового або осіннього одягу. Одяг дитині потрібно підбирати щодня, залежно від температури повітря, вологості і сили вітру.

Пам’ятайте: ношена річ холодніша за нову. Майте це на увазі, якщо ваша менша дитина доношує куртку за старшою.

 У вуличному одязі дитина знаходиться не тільки на прогулянці, а й у громадському транспорті, у магазинах. У цих випадках потрібно мати можливість зняти частину одягу, щоб дитина не пітніла.

 У кожному разі одяг повинен бути чистим, красивим, яскравим і викликати в дитини радість і гарний настрій.

 

Шкідливі звички в дітей

 

На перший погляд здається, що «шкідливі звички» мають тільки дорослі. Але, на жаль, вони зустрічаються і в дітей. У дошкільників це переважно смоктання пальців, обгризання нігтів, висмикування волосся, погойдування з боку в бік, колупання в носі — такі дії відображають негативні почуття дитини. Шкідливі звички є проявом тієї самої енергії, тільки спрямованої всередину себе.

Усі ці дії виникають не просто так і грають важливу роль для дитини — допомагають їй подолати переживання. Це й незадоволеність, і злість, і занепокоєння. Позбутися шкідливих звичок важко, тому що такі дії приносять дитині задоволення і привертають увагу дорослих, чого малюкові може не вистачати.

Парадокс тут полягає в тому, що, якщо ви будете забороняти маляті ці дії, тобто намагатиметеся прибрати звичку саму по собі, ви будете лише посилювати її. Більш того, якщо ви б’єте по руках, мажете пальці гірчицею — у малюка посилюється внутрішнє напруження. І навіть якщо вам вдасться в такий спосіб загасити одну звичку, дуже скоро в побуті дитини з’явиться інша, аналогічна. Підхід до шкідливих звичок має бути дуже тонким. На те, щоб впоратися з ними, потрібно багато часу і терпіння. На швидкий результат розраховувати не слід.

 

Що допоможе дитині?

           Найголовніше (і найскладніше) — зрозуміти, що символізує ця звичка, брак чого вона заміщує, що вона дає дитині (найчастіше це заспокоєння, вираз злості, залучення уваги або захист). І зробити так, щоб дитина не потребувала цього й не задовольняла цю потребу поганою звичкою.

           Спробуйте приділяти дитині більше уваги. Знайдіть спосіб заспокоїти її, щоб їй не доводилося робити це самій.

           Важливо, щоб коло дій, які ви забороняєте дитині, було невеликим. І щоб на заборонені дії завжди була одна й та сама реакція. Нехай у житті малюка поки буде якомога менше несподіванок.

           Спробуйте придумати нові цікаві заняття, які приноситимуть задоволення вам обом. Краще, якщо вони не будуть пов’язані з відвідуванням людних місць, тривалими переїздами. Чим спокійніше захоплення, у тим імовірніше воно позбавить дитину від шкідливої звички.

           Треба сказати, що шкідливі звички — це показник якихось проблем у сім’ї. Тоді потрібно аналізувати ці ситуації, програвати їх, малювати, обговорювати, питати, які почуття вони викликають у дитини.

           Не можна карати за шкідливу звичку, соромити, занадто часто звертати на неї увагу. І взагалі, щоразу, коли вам вдалося не стримати дитину, а відволікти, можна вважати маленькою перемогою.

 

Поради батькам ДНЗ