План виховної роботи Путрівського НВК «гімназія - ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ» на 2015/2016 н.р.
Основнi завдання:
- Гуманiзацiя виховного процесу, що виражається у створеннi умов для всебiчного розвитку особистостi, спонукання її до самоаналiзу, самооцiнки, саморозвитку, самовиховання.
- Пiдтримка та укрiплення шкільних традицiй, що сприяють створенню загальношкiльного колективу та прикрашають його життя.
- Удосконалення методичної майстерностi класного керiвника, спроможного компетентно iз повною вiддачею займатися здiйсненням виховної дiяльностi та ефективно вирiшувати питання виховання школярiв.
- Розвиток учнівського самоврядування, його роль у НВП.
Прiоритетнi напрямки виховної роботи 2015/2016 н. р.:
- формування особистих рис громадян України, національної свiдомостi та самосвiдомостi учнiв;
- виховання духовної культури особистостi;
- виховання поваги до Конституцiї та законодавства України, державної символiки;
- формування високої мовної культури, оволодiння українською мовою;
- утвердження принципiв загальнолюдської моралi на основi відновлення iсторичної пам’ятi;
- формування громадянина-патріота України, виховання громадянина з демократичним світоглядом і культурою;
- створення умов для самореалізації особистості учня, відповідно до його здібностей.
- формування в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я, належних гігієнічних навичок і засад здорового способу життя;
- збагачення народних традицiй, звичаїв;
- виховання свiдомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активностi та культури розумової працi;
- формування творчої працелюбної особистостi, виховання цивiлiзованого господаря;
- забезпечення повноцiнного фiзичного розвитку учнiв, охорони та змiцнення здоров’я;
- формування екологiчної культури учнiв, гармонії їх вiдносин з природою;
- створення умов для творчого розвитку природних обдарувань дитини, залучення учнiв до рiзноманiтноїдiяльностi, самореалiзації;
- посилення уваги до питань морально-етичного виховання, створення системи успiшної профілактики вiдхилень у поведінці учнiв;
- пiдпорядкування змiсту, форм i методiв роботи визнанню особистостi дитини як найвищої соціальної цiнностi;
- створення умов для соцiального захисту дiтей, особливо дiтей-сирiт та дiтей, що залишилися без батьківського пiклування;
- змiцнення служби соцiальної та психологопедагогiчної допомоги дiтям, батькам, сiм’ям;
- організація педагогiчно-доцiльної системи учнiвського самоврядування, колективне планування діяльності вчителiв та учнiв через раду, учнівський комiтет;
- доцiльне використання можливості позашкiльних навчально-виховних закладiв для органiзацiї позакласної та позашкiльної роботи.
1.1. Планування виховних справ за пріоритетними напрямками
1.1. Ціннісне ставлення до себе
Початкова школа
Виховні досягнення.
Сформованість основ духовно-морального та фізичного розвитку особистості:
- усвідомлення цінності власного життя і збереження здоров'я (фізичного, психічного, соціального, духовного, культурного) свого і кожної людини;
- адаптація до змін навколишнього середовища, пізнання прекрасного у собі, основ самооцінювання, самоконтролю, саморегуляції, самоповаги, почуття гідності, безпеки власної життєдіяльності;
- знання та навички ведення здорового способу життя (дотримання правил гігієни, рухового режиму).
Основна школа
Виховні досягнення
5-7 класи
Усвідомлення основних засад "Я-концепції" особистості:
- усвідомлення основних засад Я-образу, Я-концепції особистості;
- формування основ самопізнання, самооцінки;
- формування позитивного само ставлення та дотримання норм етикету;
- конструктивний підхід до вирішення різних життєвих ситуацій;
- конструктивне вирішення життєвих проблем;
- готовність працювати над собою і своїми моральними якостями.
8-9 класи
Сформованість основних засад "Я-концепції" особистості:
- усвідомлення власної індивідуальності, неповторності;
- виховання самоповаги;
- формування емоційної культури;
- навичок самотворення, життєтворення;
- стремління до ідеалу.
1.2. Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей.
Початкова школа
Виховні досягнення
Сформованість основ громадянських та загальнолюдських цінностей:
- уміння та навички підтримки та збереження міжособистісної злагоди, запобігання та мирного розв'язування конфліктів;
- здатності враховувати думку інших людей, адекватно оцінювати власні вчинки та вчинки інших;
- сформованість моральних якостей (чуйності, чесності, правдивості, справедливості, гідності, толерантності, милосердя, взаємодопомоги, товариськості, співпереживання, щедрості, поваги до особистості).
Основна школа
Виховні досягнення
5-7 класи
- свідомлення цінностей соціального спілкування:
- формування культури поведінки вдома, в школі, в громадських місцях;
- усвідомлення себе членом колективу;
- виявлятитолерантність, ввічливість, повагу до оточуючих;
- формуванняуміння і навичокподоланняконфліктів;
- соціальна шкода агресії і насильства;
- культура відпочинку, спілкуваннянавідстані
8-9 класи
- Засвоєннясімейних, родинних та суспільнихцінностей:
- здоров’я – найвищацінність;
- цінніснеставлення до оточуючих людей;
- культура спілкування і мовленнєвийетикет;
- повага до батьків, сім’ї, родини;
- цінністьздорового способу життя;
- формуватинавичкиспівжиття у колективі;
- готовність нести відповідальність за своївчинки.
- неприйняттяагресії і насильства
1.3. Ціннісне ставлення до праці
Початкова школа
Виховні досягнення
Сформованість понять та уявлень про важливість праці для людини, родини і держави:
- повага до людини праці;
- вміння і навички самообслуговуючої праці;
- почуття відповідальності, охайності, самостійності, ініціативності, дисциплінованості, старанності, наполегливості;
- початкові уявлення про світ професій.
Основна школа
5-7 класи
Виховні досягнення
Сформованість потреби в праці:
- уявлення про значущість усіх видів праці;
- уміння виконувати певні трудові дії, планувати, регулювати й контролювати трудову діяльність;
- навички самообслуговування, ведення домашнього господарства;
- вміння доводити справу до логічного завершення;
- уявлення про сучасний світ професій.
8-9 класи
Кроки на шляху до професійного самовизначення:
- активно-позитивне ставлення до праці;
- знання про культуру праці в традиціях українського народу;
- сформованість таких якостей як цілеспрямованість, організованість, працьовитість та наполегливість у подоланні труднощів у всіх видах діяльності;
- значущість суспільнокорисної праці;
- вміння проектувати індивідуальну освітню траєкторію;
- уявлення про сучасний ринок праці.
1.4. Цiннiсне ставлення до природи
Початкова школа
Виховні досягнення
Сформованість понять та уявлень про довкілля:
- усвідомленнякрасиприроди як унікальногоявища в житті людини;
- пізнавальногоінтересу до природи;
- -необхідностігармонійногоспівіснуваннялюдини та природи, відповідальногоставленнядонеї;
- дбайливого ставлення до природи в традиціяхукраїнського народу;
- ставлення до рослин та тварин на засадах білетики;
- "Контурна карта виховноїеколого-натуралістичної роботи".
Основна школа
Виховні досягнення
5-7 класи
Усвідомлення себе як невід'ємної частини природи, взаємозалежності людини та природи, взаємозв'язок стану довкілля та здоров'я людей:
- вичерпності природних ресурсів;
- природи як еталонної цінності;
- активної життєвої позиції щодо оздоровлення довкілля;
- ціннісне ставлення до природи;
- усвідомлення своєї відповідальності за домашніх улюбленців;
- розуміння явищ природи, знання народних прикмет;
- бережливе ставлення до природи;
- усвідомлення взаємозв’язку власного здоров’я зі станом екологі.
8-9 класи
Сформованість почуття особистої причетності до збереження природних багатств:
- відповідальне ставлення до природних ресурсів і багатств;
- ощадливе використання енергоносіїв;
- формування екологічної культури;
- навички безпечної поведінки в природі;
- потреба в оздоровленні довкілля та участь у природоохоронній діяльності;
- навички життєдіяльності в умовах екологічної кризи.
1.5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
Початкова школа
Виховні досягнення
Сформованість естетичних почуттів, уявлень і знань про прекрасне у житті та мистецтві:
- основ про видову специфіку мистецтв, засобів їх виразності;
- вміння відчувати та розуміти художні образи;
- навичок виконувати творчі завдання;
- перелік рекомендованих екскурсій до природних та культурних об'єктів, включених до списку всесвітньої спадщини ЮНЕСКО.
Основна школа
Виховні досягнення
5-9 класи
Сформованість потреби у спілкуванні з мистецтвом як основи естетичного виховання і художнього сприйняття дійсності:
- пізнавального інтересу до мистецтва;
- навичок сприймання та аналізу художніх творів;
- здатності до творчої діяльності у мистецькій сфері;
- художньо-естетичних смаків, емоцій, почуттів і культури мислення та поведінки.
Розуміння ролі мистецтва як основи морально-духовного розвитку особистості:
- здатності цілеспрямовано сприймати, відчувати, правильно розуміти мистецтво;
- здатності висловлювати власне ставлення до мистецтва, творчої діяльності у мистецькій сфері;
- потреби у спілкуванні з мистецтвом;
- системи мистецьких знань, понять, термінів, тлумачень.
1.6. Цiннiсне особистості ставлення до суспiльства i держави
Початкова школа
Виховні досягнення
Сформованість основних понять про народ, націю, суспільство, державу:
- почуття поваги та гордості до рідного краю, народу, мови;
- відчуття себе громадянином України, шанування державних символів, Конституції України;
- любові до культури свого народу, його традицій, звичаїв і обрядів;
- розуміння правил взаємодії людей у колективі, суспільстві та безконфліктність їх спілкування, толерантного ставлення до представників інших національностей, шанобливого ставлення до їх культури, релігій, традицій.
Основна школа
5-7 класи
Виховні досягнення
Усвідомлення єдності власної долі з долею Батьківщини:
- виховання почуття патріотизму;
- почуття любові до свого рідного краю, Батьківщини, народу, традицій та звичаїв;
- моральних, духовних та історико-культурних цінностей, високої мовної культури;
- шанобливого ставлення до державної символіки;
- правил та норм поведінки, соціально важливих для суспільства;
- активної життєвої позиції щодо негативних проявів у соціумі;
- толерантного ставлення до історії та культури інших народностей, які проживають в Україні та інших державах;
- шанування героїв України;
- знання і повага законів України.
8-9 класи
Сформованість потреби у збереженні та примноженні духовного й матеріального багатства українського народу:
- відповідальності, як важливої риси особистості, за долю Батьківщини;
- розуміння особистістю своїх прав, свобод, обов'язків;
- громадянської життєвої позиції, участь в учнівському самоврядуванні, житті школи та громади;
- власної віри у духовні сили народу, його майбутнє;
- усвідомлення себе патріотом і громадянином України;
- участь у самоврядуванні закладу;
- потреби у полікультурному спілкуванні на основі взаєморозуміння та поваги.
Для завантаження документів: