Історія нашої школи
Коли ми
говоримо про школу, то неодмінно маємо на увазі і вчителів, і учнів. Тільки в
тому разі, коли є кваліфіковані відповідальні педагоги, є результат їхньої
роботи – трудолюбиві, людяні учні, тоді ми кажемо, що навчальний заклад
функціонує на належному рівні.
Наша школа
пройшла довгий шлях розвитку. В довоєнні роки на місці школи було дві великі
куркульські хати. Після розкуркулення в одній хаті були класи, а в іншій жив директор зі своєю
сім"єю. Діти навчались до 3-4 класу. Навчалися в 2 зміни. В 1948 році
відкрився 5 клас. В 1948 році в першому класі навчався 41 учень. Директори:
До війни:
Мельниченко Микола Гаврилович.
1944-1947 р. : Андрусик Семен Крикович.
1947-1948 р. : Коваленко Іван Данилович.
1948-1961 р. : Ільєнко Іван Омельянович - добудував
коридор і з"єднав дві хати. Таким чином збільшилася кількість класних
кімнат.
1961-1989 р. : Пантюхов Михайло Філімонович -
добудував теперішню молодшу школу і ту частину, де спортзал.
1989- по сьогодні : Пелевін Олександр Михайлович.
Директор – Пелевін Олександр Михайлович, вчитель російської мови і літератури, вища категорія, вчитель-методист, педстаж- 32 роки. Заступник директора з навчально-виховної роботи - Півторак Емілія Францівна, вчитель математики, вища категорія, педстаж- 28 років. учнів у школі- 107, 1-9 класів- 9 всього
педагогічних працівників. - 19, з них: вищої категорії-11,
І категорії-0, ІІ категорії-5, спеціаліст-3, мають пед. звання «Старший
вчитель»- 6, «Вчитель-методист»- 4. контактні дані: телефон-2-80-46, електронна пошта-putrovkaschool@yandex.ru адреса веб-сайту-http://putrivka-shkola.at.ua Особливості навчально-виховного процесу Науково-методична проблема, над якою працює школа- „Розвиток пізнавальної самостійності учнів шляхом впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес” За столітній вік школа дала путівку в життя не одному поколінню путрівчан.Учителі
не просто дають основи знань з навчальних предметів, а й вкладають у
душі дітей такі одвічні поняття як добро, милосердя, чесність, щирість,
людяність.Цьому сприяє широкий спектр позакласних заходів, екскурсій,
благодійних акцій, у яких задіяні всі учні школи. Високий професіоналізм, відданість справі-визначальна риса колективу школи. Зусилля педагогічного колективу спрямовані на формування життєво-необхідних
орієнтацій, збереження і зміцнення морального, фізичного і психічного
здоров'я вихованців, формування в учнів бажання і уміння вчитись,
виховання потреби і здатності до навчання упродовж усього життя,
різнобічний розвиток особистості школярів на основі виявлення їх
задатків і здібностей, стимулювання їх самостійної діяльності, виховання
школяра як людини моральної, відповідальної, культурної з розвиненим
естетичним і етичним ставленням до самої себе і навколишнього світу. |