Нд
05/05/2024
11:14:14
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Наше опитування
Про шкільну форму ...

[ Результати · Архів опитувань]
Всього відповідей: 221
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Міністерство
Департамент
Васильківський РМК
КОІПОПК
Український ЦОЯО
Київський РЦОЯО
Інститут ІТ
Біологічний сайт
Педагогічна преса
Інтелект України
School Champion
Путрівський НВК
Головна » 2015 » Травень » 22 » Звіт директора НВК
1:29:20
Звіт директора НВК

Звіт
директора
Путрівського НВК
Васильківського району Київської області

                                     Битько Лесі Сергіївни

 про свою діяльність на посаді протягом 2014-2015 навчального року.

 



с. Путрівка                                                                                              22.05.2015
Закінчився черговий навчальний рік. Сьогодні ми зібралися, щоб підбити деякі підсумки роботи колективу НВК, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2014/15 н.р.

       Як директор закладу, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом НВК, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора НВК, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

    1.Загальна інформація про НВК.

            Управління та фінансування здійснюється відділом освіти Васильківської РДА. Будівля НВК  здана в експлуатацію у 2014 році. Земельна ділянка, яка належить НВК, має площу   2 га. У 2014-2015 навчальному році працювало 25 педагогічних працівників та 23 працівників з числа обслуговуючого персоналу. У цьому навчальному році наш освітній заклад відвідували 152 учнів, функціонувало  9 класів і дві групи по 0,5 групи продовженого дня, які відвідували 60 школярів початкової ланки, та дошкільні групи.

2. Кадрове забезпечення.

           У 2014-2015 навчальному році штатними працівниками Путрівська школа була забезпечена на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. 12 вчителів  школи пройшли навчання  по програмі Іntel «Навчання для майбутнього».  Більша частина педколективу, а це 11 учителів має вищу кваліфікаційну категорію та звання, що говорить про значний досвід колективу. Чотири вчителя  мають звання «Вчителя – методиста», сім  вчителів- «Старший вчитель».

3.Методична робота

      У закладі діє певна система методичної роботи. Вже другий  рік педколектив працює над проблемою     «Розвиток  пізнавальної самостійності учнів  шляхом  впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес». Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада.     До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних методичних об’єднань, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання, тощо. Це вчителі    Хабанець  В.Р, Хижко В.Г., КононецьН.Д.
 В школі працювали м\о вчителів суспільно-гуманітарного, природничо-математичного, естетичного циклів, класних керівників, вчителів початкових класів.   Результативною була робота всіх методичних об’єднань . Учителі провели відкриті уроки, виховні заходи, ділились досвідом роботи по проблемах, зросла їх педагогічна майстерність.  
    Учителі закладу йдуть в ногу з життям. Широко впроваджуються у практику інноваційні технології, з кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше і більше педагогів НВК. (Вчителі  Дідук Т.Ф., Погоріла Л.М., Андрикевич І.В., Журавльова Н.А., Хабанець В.Р., Маслиган О.О.,Борканин Л.П.)

    В закладі проводилась дослідно- експериментальна робота на Всеукраїнському рівні (програма  Іntel «Навчання для майбутнього»), регіональному рівні (програма «Обдарована дитина»), «Освіта для стійкого розвитку в дії» ,локальному рівні (впровадження інтерактивних технологій, впровадження комп’ютерних технологій).

 У 2014-2015 навчальному році атестувались п ять педагогів  (Битько Л.С., Псюк А.М., Андрикевич І.В., Дідук Т.Ф., Карпухіна Ю.О. ). За результатами атестації Битько Л.С. та Андрикевич І.В., Дідук Т. Ф. підтверджено кваліфікаційну категорію  «спеціаліст вищої категорії», Псюк А.М. та Карпухіній Ю.О. підвищено категорію.
     Працівники  НВК активно залучаються до роботи у районних семінарах, засіданнях творчих  груп, науково-практичних конференціях тощо. На базі школи була  проведена районна виставка педагогічної майстерності «Освіта Васильківщини 2015» , районний семінар бібліотекарів, районні змагання з футболу,  обласний семінар завідуючих методичних кабінетів,

   Досвіди    Дідук Т.Ф. та досвід Карпухіної Ю.О. були представлені на районній виставці «Освіта Васильківщини 2014».

  Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на високому рівні.

4.Навчальна діяльність учнів.

     Велика увага у школі приділяється охопленню дітей навчанням. Проведено якісний облік дітей, які проживають в мікрорайоні школи.. Станом на 1 вересня 2014 року до першого класу були залучені всі діти, яким виповнилось 6 років, а це 28  учнів.

   

     Учні нашої школи традиційно активні учасники міжнародних конкурсів. Цього року учасниками  конкурсу юних знавців математики «Кенгуру» стало 30 учасників, «Колосок»-20 учасників, знавців історії «Лелека»-12 учасників, «Соняшник» – 8 учасників. Школа приділяє увагу в   у роботі з обдарованими дітьми.Учні школи взяли участь майже в усіх районних олімпіадах. Учениця 9класу Князєва Лілія стала призером обласної олімпіади з образотворчого мистецтва.

  За підсумками навчального року учні школи показали такий рівень досягнень. 3 88 учнів 3-9 класів високий рівень показали 4       учні (5%), достатній-26учнів(  30% ).

      5. Виховна та позакласна робота.

        Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. У зв'язку з цим виховна діяльність школи була спрямована згідно напрямків:
• Превентивне виховання.

• Морально-етичне виховання.

• Художньо-естетичне виховання.

• Громадянсько-патріотичне виховання.

• Трудове виховання.

• Фізичне виховання і пропаганда здорового способу життя.

• Економічне виховання.

• Екологічне виховання.


  Районні виховні заходи у яких минулий рік взяла участь наша школа і показала активність та визначила рейтинг школи:

  •Конкурс солістів виконавців

  • Виставка дитячої творчості

   •  Конкурс малюнка «Чарівна палітра».

   • Конкурс «Новорічний сувенір».

   • «Вертикаль 2014»

   • Акція «Від серця до серця» 

   •Конкурс читців творів Т.Г.Шевченка.

 Активним у житті школи було учнівське самоврядування. У школі діє учнівській комітет, діють кілька комісій: «Навчання», «Дисципліна і порядок», « Екологія і здоров’я», «Трудові справи»,  «Центр організації відпочинку», «Прес центр», «Служба рейтинг», «Комісія захисту прав учнів».  Підсумок роботи шкільного самоврядування висвітлювався у щомісячній друкованій шкільній газеті «Шкільна  стежина» та на екрані змагань  «Шкільний вісник»                                                                                     6.Правовиховна робота.

 У навчальному закладі з учнями організовано такі форми правового навчання і виховання:
- тематичні загальношкільні лінійки та класні години;

- лекції, бесіди на правову тематику;

 - анкетування;

- зустрічі з працівниками правоохоронних органів;

- уроки правознавства;

- олімпіади з правознавства;

- індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями;

- батьківські лекторії;

- відвідування проблемних сімей вдома.

7.Соціальний захист.

    Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становить:
• сиріт і позбавлених батьківського піклування – 9;

•напівсиріт-4
• багатодітних –  17 .

      Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації закладу. Для них була організована участь у таких заходах: вистава лялькового театру, циркова вистава, участь у новорічних заходах з подарунками. Також за бюджетний кошт Верезумський Андрій (дитина –сирота) та Савенко Оксана, Панченко Іван та Панченко Василь   (діти з малозабезпеченої сім ї) щоденно отримують безкоштовне гаряче харчування у шкільній їдальні з розрахунку 7 грн.
  8. Профорієнтаційна робота.

              Професійна підготовка молоді починається ще в шкільні роки. Завдання закладу – підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота у Путрівській школі здійснюється під час навчально-виховного процесу: виховання трудових навичок у школярів під час прибирання території, розширення знань про професії на уроках. Якісному вихованню сприяють  екскурсії на виробництво, позакласні виховні заходи, участь  у районному заході «Ярмарок професій».           Значна профорієнтаційна робота з учнями, високий рівень підготовки випускників свідчить про те, що за минулий навчальний рік усі дев’ятикласники працевлаштовані.

9. Співпраця з батьками.

      Педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами.  Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною. Свої спостереження заносять до щоденника психолого-педагогічних спостережень.
  Однією з традиційних з форм роботи з батьками у Путрівському НВК є батьківський лекторій. Тематика лекцій підбирається з врахуванням вікових особливостей дітей. У проведенні лекторіїв бере участь адміністрація школи,  запрошуються працівники Васильківського РВУМВС, Васильківської ЦРЛ, центру зайнятості, районного відділу юстиції.

10. Збереження і зміцнення здоровя учнів та працівників.

         Медичне обслуговування учнів та працівників НВК організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів, вихованців ДНЗ та вчителів працює шкільна медична сестра, яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань. Щорічно на базі центральної районної лікарні діти проходять медичне обстеження. Медичне обслуговування працівників НВК організовано  на базі Васильківської ЦРЛ. Вони щорічно проходять поглиблений медичний огляд у липні за графіком кабінету профогляду медичної установи. Працівники їдальні та ДНЗ проходять медичні огляди два рази на рік. Огляди відбувались  за рахунок держбюджету.
  Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у закладі. Організація харчування учнів закладу регламентується законами України «Про освіту» (ст. 25), «Про загальну середню освіту» (ст..22), «Про охорону дитинства» (ст. 5), Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними документами. Згідно з вищезазначеними документами, учні 1-4 класів забезпечуються безоплатним одноразовим харчуванням. Гаряче харчування 77 учнів 1- 4 класів  та 20 учнів 5-9 класів (за кошти батьків) відбувається згідно графіку на  перервах у їдальні закладу.

Як додаток до денного раціону дітей у школі працює буфет.
  Цікавими оздоровчими заходами у НВК є проведення місячника « За здоровий спосіб життя», шкільної спартакіади, бесіди з лікарями ЦРЛ, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю, виступи шкільної медсестри на загальношкільних лінійках. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «заходи по збереженню житя і здоров’я дітей»,

де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.
Планується оздоровлення дітей пільгових категорій та переможців конкурсу «Таланти Васильківщини»,спортивних змагань за кошти бюджету.

11.Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.

       Робота з охорони праці , безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації закладу     На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У НВК в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях закладу розміщені  стенди по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорові.

  Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. За минулий навчальний рік випадків травматизму не було. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями.

12. Фінансово – господарська діяльність.

          Адміністрація закладу разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Фінансування потреб НВК  проводиться централізованою бухгалтерією відділу освіти Васильківської РДА. Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати, надбавок, доплат працівникам школи. За бажанням  колективу було здійснено нарахування авансу.  Вчасно здійснювалися бухгалтерією проплати за спожиті школою енергоносії. Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників, школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв. Протягом навчального року за бюджетні кошти придбано нові меблі, 10 компютерів,обладнано всі кабінети та приміщення ДНЗ, їдальні .3 кабінети обладнано інтерактивними дошками та 10 планшетами. За рахунок благодійних коштів батьків здійснено ремонти та підготовку класних кімнат до навчального року. Працівниками централізованої бухгалтерії шкіл Васильківського району планово проводиться інвентаризація майна, зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються або оприбутковуються. 
  Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу.  Активно проводиться робота по озелененню класних кімнат. Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються учнями школи, своєчасно обрізаються дерева, кущі,  біляться бордюри. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах.Зрозуміло, я як директор використовую для належної діяльності школи  усі можливі резерви: спонсорські кошти, позабюджетні кошти, бюджетні кошти.

13.Управлінська діяльність.

       Управління НВК здійснюється згідно річного плану роботи НВК, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у закладі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток НВК. 

    У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. З підключенням школи до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, департаменту освіти Київської ОДА, сайтом обласного інституту післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами.  
  У НВК адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і , в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та программ, перевірка класних журналів, щоденників поведінки тощо. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів.

   
 Ураховуючи сучасні реалії, стиль керівництва нашою НВК є близьким до демократичного, оскільки більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримуються, повноваження делегуються. Директор НВК  в роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва. Проблеми спільно обговорюються, виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому реалізується.

 

Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Завдяки такому стилю керівництва в школі залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи, як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей шанобливе, вимогливість поєднується зі справедливістю, спілкування ввічливе, рідко з нотками наказування. Учителям надається більше самостійності, що відповідає їх кваліфікації і характеру роботи, створюються необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих директор має бачити насамперед особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. 

Переглядів: 630 | Додав: AlexEngineer | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: